![]() | |
Założenia Obsługa Realizacja Pliki O autorach |
Wykorzstane techniki ¦rodowisko pracy programu Program został napisany z wykorzystaniem ¶rodowiska Microsoft Visual C++ 6. Działa prawidłowo pod Windows 2000 i XP (w innych ¶rodowiskach nie był testowany, chociaż powinien działać). Program został napisany z wykorzystaniem bibliotek MFC oraz STL. Program działa na dowolnej karcie dĽwiękowej obsługiwanej przez system Widowows - odtwarzanie jest realizowane przez kartę skojarzon± w systemie z urz±dzeniem WaveMapper przy wykorzystaniu standardowych mechanizmów mmsystem. Budowa programu Potęga naszego programu drzemie w kilku niepozornych plikach znajduj±cych się w katalogu ./engine:
W tym pliku znajduje sie definicja klasy VSTPlugin, która (zgodnie z nazw±) zajmuje się obsług± pluginów VST. Pluginy VST rozpowszechniane s± w postaci bibliotek dll, które maj± ¶ci¶le okre¶lony zestaw eksportowanych funkcji. Pluginy mog± posiadać własny interface konfiguracyjny. W przypadku pluginów, które nie posiadaja takiej funkcjonalno¶ci, nasza klasa sama generuje uniwersalne okienko konfiguracyjne. WaveEngine.cpp Klasa WaveEngine zawarta w tym pliku zajmuje się obsług± danych w programie, w tym także operacjami na schowku WaveFile.cpp W tym pliku znajduje się klasa WaveFile przeznaczona do obsługi plików dĽwiękowych zapisanych na dysku. WavePlayer.cpp Klasa WavePlayer służy do wysyłania danych do karty dĽwiękowej.
Zapraszamy do analizy naszego kodu!
|
Napisz do nas: Marcin Kowalski Marcin Górecki |